Iristel Home » Auto Attendant

Auto Attendant

Schemă

Auto Attendant propusă de Iristel (AA) oferă companiilor un instrument puternic şi flexibil pentru a gestiona apelurile recepţionate şi pentru a le trimite către destinaţia dorită prin intermediul interacţiunii cu apelantul.

Acest serviciu include toate opţiunile unui front-office, cu un efort de configurare şi personalizare minim, şi capabilităţi care includ apelarea după nume, apelarea extensiei, serviciu de noapte.

Auto Attendant este parte integrantă a ofertei de produse Iristel şi nu necesită sistem extern terţ.

Pentru descrieri detalialte, vă rugăm să consultaţi prezentările Hosted PBX şi Auto Attendant (în Limba Engleză).

Scurtă Prezentare

Recepţia este folosită ca un punct central de intrare pentru apelurile primite şi le trimite la destinaţia dorită prin intermediul capacităţilor avansate de rutare, oferind un acces automat la lista de contacte a companiei.

Clientului i se va atribui un număr principal pentru grup, extensii pentru fiecare punct de lucru, şi de asemenea numere directe, dacă este cazul. Ca alternativa, recepţionera companiei sau orice alt utilizator al grupului poate prelua apelurile în afara orelor de lucru.

Cum funcţionează?

Indată ce apelantul ajunge la numărul de telefon asociat cu PBX-ul, această opţiune oferă un sistem de Răspuns Vocal Interactiv (IVR). Odată conectat la Auto Attendant, apelantul este întâmpinat de un mesaj (standard sau personalizat), oferind un meniu de opţiuni pentru a finaliza rutarea apelului.

Meniul, care este configurat în funcţie de preferinţele clientului, oferă până la nouă opţiuni apelantului, incluzand:

Apăsarea unei singure taste Conectarea cu operatorul Apelarea după nume
Apelantul apasă o tastă pre-definită pentru a putea contacta un anumit număr de telefon sau o extensie a grupului (“pentru Vânzări apăsaţi 1″). Această opţiune este de asemenea folosită pentru crearea meniurilor IVR multi-niveluri. Apelantul apasă o tastă pre-definită pentru a intra în contact cu operatorul. Apelantul formează numele destinatarului folosind tastatura numerică. După identificarea numelui , apelantul aude numele destinatarului şi apoi este transferat.
Apelarea extensiei Apelarea rapidă a extensiei Apelarea după prenume
Apelantul formează extensia dorită prin intermediul tastaturii numerice. Dupa formarea completă a extensiei, apelantul aude numele destinatarului şi apoi este transferat. Clientul le poate oferi apelanţilor posibilitatea de a apela o extensie de la primul nivel al meniului. Când opţiunea este activată, apelantul, prin Auto Attendant, poate forma rapid extensia dorită de la primul nivel al Attendant, fără a fi nevoie sa treacă la al doilea nivel al meniului. In afară de opţiunea existentă de a apela după Nume-Prenume, administratorul grupului poate permite şi apelarea după Prenume-Nume.
Opţiuni suplimentare pentru Programul de lucru/Programul de sărbatori
Clienţii îşi pot stabili programe de lucru pentru grupul lor; există posibilitatea creării mai multor programe. Programele pot fi reprezentate de intervalul de lucru, intervalul de lucru pentru centrele de apeluri, intervalul din afara programului, şi aşa mai departe. Programele create de grup sunt vizibile pentru grupuri şi utilizatori. Clientul poate crea, de asemenea, până la 20 de programe pentru sărbatori, care pot fi asociate cu Auto Attendant.

Interfaţa Portalului Web

Auto Attendant foloseşte optiunile platformei Broadfone special create pentru companiile multi-locaţii pentru a susţine în mod transparent grupuri distribuite în locatii geografice diferite. Auto Attendant îi poate oferi apelantului un meniu audio sau video, pe baza profilului Auto Attendant şi a capacităţilor părţii apelante.

Modificările utilizatorilor într-un grup sunt disponibile automat în meniul de apelare după nume şi apelare a extensiei al Auto Attendant. Administratorul grupului are posibilitatea de a configura opţiunile Auto Attendant folosind Interfaţa Portalului Web. Următoarele opţiuni sunt oferite on-line:

Mesaj de întâmpinare Serviciul de noapte Acces către toţi utilizatorii
Administratorul grupului poate alege Mesajul de întâmpinare standard al Auto Attendant sau poate încărca un Mesaj de întâmpinare care se potriveşte cu opţiunile disponibile. Opţiunea Auto Attendant suportă configurarea unui serviciu de noapte. Administratorul grupului poate alege intervalele obişnuite de lucru şi poate configura un mesaj de întâmpinare şi un meniu de opţiuni complet diferite, care sunt folosite în afara orelor de activitate. Administratorul are întotdeauna acces la sistem, putând configura opţiuni ca: Mesageria Vocală (încărcare mesaj de întâmpinare, numărul de apeluri înaintea mesajului de întâmpinare), Redirecţionare Apeluri (activare şi dezactivare a optiunilor de redirecţionare, schimbarea numărului de destinaţie), Apel în aşteptare, Blocarea Identităţii şi vizualizarea apelurilor (efectuate, primite şi pierdute cu o anumită limită de afişări).

Opţiuni personalizate ale meniului

Iristel oferă posibilitatea de a crea opţiuni personalizate ale meniului, prin asocierea tastelor cu anumite numere de telefon, sau prin atribuirea unor acţiuni specifice tastelor apăsate de utilizator. Acţiunile disponibile sunt menţionate în tabelul următor:

Activarea sau dezactivarea apelării după extensie la primul nivel Permite apelanţilor să introducă extensia persoanei pe care doresc să o contacteze, fără selecţionarea unei opţiuni din meniu. Dacă activaţi această opţiune, Auto Attendant va continua mesajul iniţial de întâmpinare şi primul nivel al meniului cu un prompt: Dacă stiţi extensia persoanei pe care doriţi să o contactaţi, va rugăm sa o introduceti acum.
Transferul către operator Mesaj standard: Va rugăm să asteptaţi ca apelul Dumneavoastră să fie preluat de un operator, şi apoi transferă apelul către numărul specificat al operatorului.
Transfer cu prompt Mesaj standard: Apelul Dumneavoastră este transferat, vă rugam asteptaţi, şi apoi transferă apelul către numărul specificat.
Transfer fără prompt Transferă apelul către numărul specificat, fără a fi întâmpinat de un prompt de transfer.
Apelare după nume Utilizatorul accesează lista de nume automată.
Apelarea extensiei Cere introducerea extensiei şi transferă utilizatorul.
Repetarea meniului Repetă mesajul de întampinare al Auto Attendant.

Puteţi avea opţiunea Auto Attendant la doar 10 Euro/lună, adiţional preţului pentru Hosted PBX. In plus, puteţi adăuga extensii la Hosted PBX/Auto Attendant, pentru doar 5 Euro/lună/extensie.


Dacă doriţi un Auto Attendant adiţional la Hosted PBX (ex. Auto Attendant în franceză), preţul va fi de 3 Euro/lună.