Operator Național de telefonie fixă VoIP

PBX Virtual

Private Branch Exchange (PBX) prin Voice over IP (VoIP) este un serviciu care le oferă utilizatorilor o reţea VOIP, “virtuală” privată care rulează prin intermediul unei reţele IP administrată de Iristel.

Toţi utilizatorii care împart acelaşi PBX se pot apela între ei ca şi când ar vorbi într-o reţea cu totul privată. PBX-ul VOIP permite scăderea costurilor apelurilor internaţionale, uşurarea efectuării de apeluri internaţionale, compatibilitate cu alte aplicaţii şi servicii, şi oferă o eficientizare a costurilor şi o gamă mai largă de opţiuni faţă de PBX-urile tradiţionale.

Un PBX/telefon tradiţional necesită prezenţa la faţa locului a unui tehnician pentra a dezactiva/activa linii, pentru a face reparaţii la serverul de mesagerie vocală sau pentru a rearanja grupurile de telefoane. Iristel nu numai că elimină nevoia de investiţii continue în sisteme PBX tradiţionale dar poate elimina costurile necesare întretinerii PBX-urilor prin gazduirea PBX-ului dumneavoastră.

Prin intermediul serviciului de PBX Virtual Dumneavoastră veţi fi responsabili doar de aşezarea telefoanelor IP la fiecare din staţiile de lucru necesare – on-site sau off-site. Iristel va administra IVR-ul si PBX-ul companiei Dumneavoastră şi inclusiv:

  • Rutarea apelurilor către telefonul IP adecvat
  • Administrarea opţiunilor fiecărei extensii din sistem
  • Întreţinere şi administrare permanentă a serverului de mesagerie vocală
Soluţiile oferite de Iristel vă vor ajuta să faceţi economii atât la costurile iniţiale de implementare a unui PBX cât şi la costurile lunare de întreţinere. În acelaşi timp putem imbunătăţi flexibilitatea apelurilor prin lărgirea reţelei off-site şi în locaţii mobile. Soluţia Iristel vă va permite să conectaţi telefoane IP aflate în locaţii diferite într-o singură reţea.
Preţuri
PBX Virtual Auto Attendant Extensie Canal Voce Standard Canal Voce Național
€10.00 pe lună €10.00 pe lună €5.00 pe lună €1.00 pe lună €6.00 pe lună
Taxă de activare servicii €50.00
Auto Attendant reprezintă o caracteristică suplimentară pentru PBX Virtual. Nu poate fi achizitionată separat.
PBX Virtual €10.00 pe lună
Auto Attendant €10.00 pe lună
Extensie €5.00 pe lună
Canal Voce Standard €1.00 pe lună
Canal Voce Național €6.00 pe lună
Taxă de activare servicii €50.00
Auto Attendant reprezintă o caracteristică suplimentară pentru PBX Virtual. Nu poate fi achizitionată separat.

Auto Attendant

Auto Attendant propusă de Iristel (IVR) oferă companiilor un instrument puternic şi flexibil pentru a gestiona apelurile recepţionate şi pentru a le trimite către destinaţia dorită prin intermediul interacţiunii cu apelantul.

Acest serviciu include toate opţiunile unui front-office, cu un efort de configurare şi personalizare minim, şi capabilităţi care includ apelarea după nume, apelarea extensiei, serviciu de noapte.

Cum funcţionează?

Indată ce apelantul ajunge la numărul de telefon asociat cu PBX-ul, această opţiune oferă un sistem de Răspuns Vocal Interactiv (IVR). Odată conectat la Auto Attendant, apelantul este întâmpinat de un mesaj (standard sau personalizat), oferind un meniu de opţiuni pentru a finaliza rutarea apelului.

Meniul, care este configurat în funcţie de preferinţele clientului, oferă până la nouă opţiuni apelantului, incluzand:

Apăsarea unei singure taste

Apelantul apasă o tastă pre-definită pentru a putea contacta un anumit număr de telefon sau o extensie a grupului (“pentru Vânzări apăsaţi 1″). Această opţiune este de asemenea folosită pentru crearea meniurilor IVR multi-niveluri.

Conectarea cu operatorul

Apelantul apasă o tastă pre-definită pentru a intra în contact cu operatorul.

Apelarea după nume

Apelantul formează numele destinatarului folosind tastatura numerică. După identificarea numelui , apelantul aude numele destinatarului şi apoi este transferat.

Apelarea extensiei

Apelantul formează extensia dorită prin intermediul tastaturii numerice. Dupa formarea completă a extensiei, apelantul aude numele destinatarului şi apoi este transferat.

Apelarea rapidă a extensiei

Clientul le poate oferi apelanţilor posibilitatea de a apela o extensie de la primul nivel al meniului. Când opţiunea este activată, apelantul, prin Auto Attendant, poate forma rapid extensia dorită de la primul nivel al Attendant, fără a fi nevoie sa treacă la al doilea nivel al meniului.

Apelarea după prenume

In afară de opţiunea existentă de a apela după Nume-Prenume, administratorul grupului poate permite şi apelarea după Prenume-Nume.

Opţiuni suplimentare pentru Programul de lucru/Programul de sărbatori

Clienţii îşi pot stabili programe de lucru pentru grupul lor; există posibilitatea creării mai multor programe. Programele pot fi reprezentate de intervalul de lucru, intervalul de lucru pentru centrele de apeluri, intervalul din afara programului, şi aşa mai departe. Programele create de grup sunt vizibile pentru grupuri şi utilizatori. Clientul poate crea, de asemenea, până la 20 de programe pentru sărbatori, care pot fi asociate cu Auto Attendant.

Puteţi avea opţiunea Auto Attendant la doar 10 Euro/lună, adiţional preţului pentru Hosted PBX. In plus, puteţi adăuga extensii la Hosted PBX/Auto Attendant, pentru doar 5 Euro/lună/extensie.

Dacă doriţi un Auto Attendant adiţional la Hosted PBX (ex. Auto Attendant în franceză), preţul va fi de 3 Euro/lună.

Opţiuni adiţionale

1 Euro/lună

Numere Alternative

Numere Alternative
Un Număr Alternativ este un număr adiţional care sună pe linia Dumneavoastră principală Broadfone. Prin alegerea unui număr local dintr-o zonă în care se găsesc prietenii/ familia/clienţii, aceştia vă pot suna la costurile unui apel local. Este ca şi cum aţi avea mai multe adrese de email toate trimise spre adresa principală de email. Află mai multe.

Un Număr Alternativ este un număr adiţional care sună pe linia Dumneavoastră principală Broadfone. Prin alegerea unui număr local dintr-o zonă în care se găsesc prietenii/ familia/clienţii, aceştia vă pot suna la costurile unui apel local. Este ca şi cum aţi avea mai multe adrese de email toate trimise spre adresa principală de email.

Dacă doriți sa evitați costurile și complexitatea instalării unei linii telefonice secundare, și aveți nevoie de numere virtuale care să vă confere prezența locală oriunde, doar trebuie să comandați un Număr Alternativ în zona dorită.

prăbușește
1 Euro/lună

Apel Simultan / Apel Secvenţial

Apel Simultan / Apel Secvenţial
Acest serviciu vă permite să alegeţi şi alte numere de telefon unde să sune numărul Dumneavoastră principal când primiţi un apel; toate numerele programate vor suna in acelaşi timp, iar cel care răspunde primul va prelua apelul. Nu este obligatoriu ca numerele de telefon să fie numere Iristel, acestea pot fi numere de telefon mobil sau numerele de la birou. Apel Secvenţial – permite ca numărul Dumneavoastră principal să sune în 5 locaţii diferite în afară de locaţia principală. Dacă numărul apelat este ocupat, apelul este transferat către următorul număr. Află mai multe.

Acest serviciu vă permite să alegeţi şi alte numere de telefon unde să sune numărul Dumneavoastră principal când primiţi un apel; toate numerele programate vor suna in acelaşi timp, iar cel care răspunde primul va prelua apelul. Nu este obligatoriu ca numerele de telefon să fie numere Iristel, acestea pot fi numere de telefon mobil sau numerele de la birou. Apel Secvenţial – permite ca numărul Dumneavoastră principal să sune în 5 locaţii diferite în afară de locaţia principală. Dacă numărul apelat este ocupat, apelul este transferat către următorul număr.

Apel Simultan – Acest serviciu permite utilizatorului să aibă destinații multiple care să sune simultan atunci când acesta primește un apel pe numărul Iristel. Când cineva va apela numărul utilizatorului, toate telefoanele programate vor suna în același timp și apelul va ramâne la locația unde acesta va răspunde prima oară. Nu este obligatoriu ca celelalte telefoane programate să facă parte din rețeaua Iristel. Acestea pot fi mobilul sau telefonul de serviciu al utilizatorului.

Apel Secvenţial – Acest serviciu permite utilizatorului să stabiliească o listă de numere sau URL-uri, care vor fi apelate secvențial in urma primirii unui apel care respectă un set de criterii. Dacă numărul apelat este indisponibil apelul va fi transferat la următoarea destinație. Optiunea Apel Secvențial vă permite apelarea secvențială a până la 5 locații adiționale numărului de bază pentru un număr specificat de încercări. Aceste 5 locații pot fi toate numerele inclusiv telefonul de acasă, de la birou, mobilul, telefonul asociaților sau chiar al unei persoane care preia apeluri pentru Dumneavoastră. În timp ce serviciul îl caută pe utilizator, apelantul va auzi un mesaj de întâmpinare urmat de alte mesaje periodice. Apelantul poate de asemenea sa întrerupă in orice moment căutarea și să lase un mesaj prin apăsarea unui buton.

prăbușește
2 Euro/ lună

Filtrare Apeluri

Filtrare Apeluri
Această opţiune permite filtrarea apelurilor conform unor reguli prestabilite. Află mai multe.

Această opţiune permite filtrarea apelurilor conform unor reguli prestabilite.

Include:

Blocarea apelurilor anonime – permite utilizatorului să respingă apelurile de la apelanţii care şi-au blocat identitatea (număr de telefon şi nume). Când serviciul este activ utilizatorul nu va primi nici o notificare, dar apelantul va primi un mesaj care îl va anunţa că numărul de destinaţie nu acceptă apeluri anonime.

Blocarea selectivă a apelurilor – acest serviciu permite unui utilizator să stabilească criterii pentru blocarea unor anumite apeluri (în anumite intervale orare sau pentru anumite numere de telefon).

Criteriile posibile includ:

  • Orarul dorit, de exemplu, “In fiecare zi, întreaga zi”
  • Dacă identitatea apelantului este Anonimă sau Indisponibilă
  • O listă de până la 12 numere sau secvență de cifre (ex. 021*). Numerele definite sunt comparate cu numărul apelant.

Apel Prioritar – acest serviciu permite unui utilizator să stabilească criterii pentru a primi alerte distincte pentru anumite apeluri marcate ca speciale. În afară de alertele distincte, acest serviciu nu afectează felul in care apelurile sunt procesate.

  • Orarul dorit, de exemplu, “In fiecare zi, întreaga zi”
  • Dacă identitatea apelantului este Anonimă sau Indisponibilă
  • O listă de până la 12 numere sau secvență de cifre (ex. 021*). Numerele definite sunt comparate cu numărul apelant

Do Not Disturb – când aceasta opţiune este activată, toate apelurile către utilizator vor fi procesate ca şi când acesta ar fi ocupat. Apelantul nu va fi notificat că serviciul este activat.

prăbușește
1 Euro/lună

Voice Portal Calling

Voice Portal Calling
Portalul Iristel permite efectuarea de apeluri indiferent de locaţia din care sunaţi, folosind portalul căsuței vocale. Odată ce ați accesat sistemul și ați introdus parola, puteți selecta opțiunea “Plasează Apel” și să introduceți numărul de destinație. Află mai multe.

Portalul Iristel permite efectuarea de apeluri indiferent de locaţia din care sunaţi, folosind portalul căsuței vocale. Odată ce ați accesat sistemul și ați introdus parola, puteți selecta opțiunea “Plasează Apel” și să introduceți numărul de destinație.

Folosind platforma căsuței vocale puteți plasa apeluri când vă aflați în deplasare, de exemplu, puteți să faceți un apel interurban de pe un telefon mobil sau din casa unor prieteni și să aveți apelul facturat pe contul Dumneavoastră Iristel, astfel evitând costurile mai mari pentru apelurile interurbane de pe mobil sau costurile ridicate pentru folosirea cartelelor telefonice.

Voice Portal Calling vă permite de asemenea ascultarea mesajelor Dumneavoastră cu ajutorul oricărui telefon apelând numărul Iristel, autentificându-vă, apoi selectând opțiunea mesagerie din meniul principal. Utilizatorii pot de asemenea să asculte mesajele vocale cu rapiditate adăugând numere de telefon în lista de aliasuri la mesagerie.

Aliasurile la mesagerie vă permit să adăugați numere, cum ar fi mobilul sau numărul de birou, și în momentul in care sunați mesageria le va recunoaște ca și cum ar fi linia Iristel.

prăbușește
2 Euro/lună

Shared Call Appearance

Shared Call Appearance
Acest serviciu permite unui apel să fie transmis în locaţii multiple în acelaşi timp. Toate telefoanele pe care opţiunea este activată pot fi folosite pentru a răspunde sau a efectua un apel în locul telefonului principal. Află mai multe.

Acest serviciu permite unui apel să fie transmis în locaţii multiple în acelaşi timp. Toate telefoanele pe care opţiunea este activată pot fi folosite pentru a răspunde sau a efectua un apel în locul telefonului principal.

Serviciul Shared Call Appearance conferă unui administrator abilitatea de a configura până la 5 locații (echipamente) pentru un utilizator. Aceste locații împart aceeași identitate, deci se comportă ca extensii ale unei singure linii sau utilizator.

Un apel va alerta toate locațiile determinate în momentul în care un utilizator cu acest serviciu este inactiv. Prima locație care va prelua apelul va fi considerată locația activă și celelalte echipamente vor fi blocate neputând fi folosite în continuare de utilizator.

Dacă utilizatorul este deja ocupat la o locație asociată cu linia de telefon, atunci apelul este transmis doar către echipamentul activ. Un utilizator Shared Call Appearance poate plasa apeluri din orice locație, lucru care va bloca celelalte echipamente pe toată durata apelului. Orice alt apel va fi trimis către locația ocupată.

prăbușește
3 Euro/lună

Interceptare

Opțiunea permite interceptarea apelurilor trimise către o linie suspendată sau scoasă din uz și informarea apelantului că acel număr nu mai este valabil. Se pot prezenta opțiuni de rerutare a apelului , cum ar fi “ pentru a apela noul număr apăsați 0”.

3 Euro/lună

IP Mobility

Opțiunea permite primirea și efectuarea apelurilor prezentând aceeași identitate. La primirea unui apel toate dispozitivele înregistrate vor suna. Un utilizator poate comuta, fără întrerupere, de la un terminal la altul. Acest lucru îi permite să înceapă o conversaţie la telefonul său IP şi să o continue pe telefonul său mobil, fără ca cealaltă parte să observe.

1 Euro/lună

Monitorizare interioare

Permite utilizatorilor să monitorizeze alte interioare, prin urmare să observe activitatea acestor interioare direct de pe telefonul prevăzut cu funcţionalitatea BLF.

1 Euro/lună

Push to Talk / Interfon

Pentru a iniția o conversație Puh to talk, trebuie doar să selectați contactul (fie numărul de telefon, fie extensia) sau un grup din listă. Apoi apăsați și mentineți apăsată tasta dedicată PTT. După ce auziți un ton, puteți incepe să vorbiți. Cand ați terminat, eliberați tasta și așteptați răspunsul.

3 Euro/lună cu 5 Euro taxă de activare

Call Paging / Intercom

Posibilitatea de a stabili automat un apel unidirecţional între două terminale, fără a aştepta ca terminalul apelat să răspundă. În acest caz, terminalul apelat va răspunde în modul difuzor

3 Euro/lună cu 10 Euro taxă de activare

Inregistrare apeluri

Funcția de înregistrare apeluri este disponibilă tututor clienților care doresc ca apelurile să fie înregistrate. Opțiunea va fi activă permanent și va înregistra toate apelurile utilizatorului. Ea poate fi aplicată diferențiat pe extensie sau număr de telefon.

8 Euro/lună

Mesaj de Întâmpinare

Opțiunea se adresează clienților care vor să întâmpine apelanții cu un mesaj de confort până când apelul este conectat. Mesajul este transmis înainte ca telefonul dumneavoastră să înceapă să sune (înainte ca apelul sa fie conectat). Este o soluție optimă pentru cei care nu vor să investească într-un soft de tip call center care să genereze acest tip de mesaje.

4 Euro/lună

Utilizator Virtual

Serviciul permite existența unui număr de telefon virtual care să asigure o prezența locală, fără existența unui post fix de telefonie. Acest tip de număr fix va fi tot timpul redirecționat către un număr la alegerea dumneavoastră.

3 Euro/lună

MobileLink

MobileLink este o aplicație non-VoIP care vă permite să primiti și să efectuați apeluri folosind abonamentul dumneavoastră GSM. Numărul care este afișat la efectuarea apelului este numarul Broadfone, nu cel personal. Folosind această aplicație vă puteți ține separate agendele personale și cele business, puteți salva contactele separat și vedea lista de apeluri business primite și efectuate. Veți avea nevoie doar de o mică cantitate de date pentru ca sistemul să invoce un apel către destinația pe care doriți să o sunați. Practic, nu trebuie să vă faceți griji pentru minutele din abonamentul GSM pentru ca tehnic veți primi un apel de la sistemul nostru, veți raspunde și apoi veți fi conectat la destinatar.

Aplicația este disponibilă gratuit pentru utilizatorii Android si IOS